woensdag 13 februari 2013

Lente


Niettegenstaande de laatste, hopelijk, winterprik zie je toch al in de tuin
de eerste krokussen hun kopje boven steken.
Daarom heb ik een lentekaartje gemaakt.
 Het jongetje, het boompje en de tekst zijn clear stempels van Het Voordeelboek,
en ingekleurd met copic markers: E79-E71-R35-R37-YR14-Y15-Y17
YG97-Y28-V28-BV00-YG67-YG63-E02-E21-B02-B14-B16
De muur op de achtergrond is geëmbost met een Double Do embossing mal
en ingekleurd met copic markers: E57-Y26-Y23

**deze kaart neemt deel aan challenge**



2 opmerkingen:

  1. Jaaaaaaaaaaaaaaa Malika, je bericht en foto komen nu wel door hoor, fijn, ik kon je echt niet helpen, maar je hebt het opgelost super.Ik ben de winterkou ook zat hoor, daarom ben ik blij om jou vrolijke kaartje te zien, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. what a wonderful card! the texture in the tree, the wood box and the bricks is amazing! thanks for joining in the CMC challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Als jullie mijn blog bezoeken zou ik het fijn vinden jullie reacties te kennen.